凡人エンジニアの自分探し旅

AWSやクラウドサービス、英会話についての話題を発信するインフラエンジニアのブログ

English diary (2020/9/20)

September 20, 2020

I was on holiday.
In the morning, I sent my daughters to swimming school.
Then I went grocery shopping with my wife.
In the afternoon, we took a walk in our neighborhood and played with my daughters  in the park.
It was a cool and comfortable day.

------------------------------------------------------------------------
私は休日でした。
午前中、私は娘たちをスイミングスクールに送り、妻と食材を買いに行きました。
午後は家族家の近所を散歩し、公園で娘たちと遊びました。
過ごしやすい涼しい1日でした。

#rarejob #レアジョブ #diary #英語日記8日目 #rio #英会話147日目