凡人エンジニアの自分探し旅

AWSやクラウドサービス、英会話についての話題を発信するインフラエンジニアのブログ

English diary (2020/9/14)

September, 14th, 2020

I was working from home today.
I'm in charge of requirement definition for a new project and it is a challenging task. 
So my progress isn't good.
I finished my work on time and enjoyed dinner with my family to refresh myself.

------------------------------------------------------------------------
今日、私は在宅勤務でした。
私は新しいプロジェクトの要件定義を担当していますが、とても難しいタスクです。
そのため進捗は良くありませんでした。
私は仕事を定時で終えて家族と食事を楽しみ、リフレッシュしました。

#rarejob #オンライン英会話 #英語日記 #英語日記2日目 #毎日 #英会話141日目