凡人エンジニアの自分探し旅

AWSやクラウドサービス、英会話についての話題を発信するインフラエンジニアのブログ

毎日英会話(2020/8/22)

120日目(4-4-4 On the Phone)

今日はたくさんアウトプットしましたが、文法はまだまだ。
 

PRESENT

I'll give you her email address.
(彼女のメールアドレスを教えます)
I think, it's important to take messages when my co-worker is not in the office.
(同僚がオフィスにいないときにメッセージを取ることが重要だと思います)
So my customer's message won't be forgotten.
(だから私の顧客のメッセージは忘れられないでしょう)
When I'm not in the office, someone should answer the call.
(私がオフィスにいないときは、誰かが電話に出る必要があります)
I want to have a Domestic trip with my Family.
(家族と一緒に国内旅行をしたいです)
I started working in this company when I graduated in the University.
(私は大学を卒業してこの会社で働き始めました)