凡人エンジニアの自分探し旅

AWSやクラウドサービス、英会話についての話題を発信するインフラエンジニアのブログ

毎日英会話(2020/6/5)

51日目(Level4-1-2 I am)

今日のテーマはmyself 自分自身について話すカリキュラムをもう一度受けました。先生がとても優しく気持ちよく練習出来ました。

My first interview was at the head office.
(最初の面接は本社で受けました)
I was nervous at first but I became relaxed during the entire interview.
(最初は緊張していましたが、全体を通してリラックス出来ました)
I wanted to change the location.
(私は場所を変えたかった)
I wanted a nearer location for my first interview.
(最初の面接はもっと近い場所が良かった)
I am from Kyoto, Japan
(私は日本の京都出身です)
Tokyo is very enjoyable.
(東京はとても楽しいです)
I am off from work on weekends.
(私は週末は仕事が休みです)