凡人エンジニアの自分探し旅

AWSやクラウドサービス、英会話についての話題を発信するインフラエンジニアのブログ

English diary (2020/12/27)

December 27, 2020

I would like to talk about what happened on December 27.

I had a happy day today.
My cousin and her husband are fluent in English.
I had a conversation with them in English they understood my English.
I felt that my English skills were improving and it motivated me.

------------------------------------------------------------------------

12/27の出来事について話します。

今日は嬉しい出来事がありました。
私のいとことその旦那は英語が堪能です。
私は彼らと英語を使って会話し、私の英語が相手に理解されました。
レアジョブの成果は出ていると実感し、モチベーションが上がりました。

 
#rarejob #レアジョブ #diary #オンライン英会話 #243日目